Το γραφείο μας εκπόνησε την προκαταρτική και την οριστική μελέτη της άνω διάβασης Τ18 που φέρει την οδό προς Νάουσα πάνω από την αρτηρία του οδικού άξονα Βέροια – Νάουσα (Α/Κ Νάουσας). Η γεφύρωση πραγματοποιείται με 3 συνεχή ανοίγματα θεωρητικού μήκους μεταξύ των αξόνων έδρασης κατά τη μηκοτομή L1=24.43m, L2=34.63m και L3=24.43m αντίστοιχα. Το συνολικό μήκος της γεφύρας συμπεριλαμβανομένων των ακροβάθρων ανέρχεται σε 87.95m, η δε γωνία λοξότητας είναι 70º.30´. Η γέφυρα, όσον αφορά το στατικό σύστημα, συντίθεται από 3 συνεχή ανοίγματα, άκαμπτα συνδεδεμένα με τα μεσόβαθρα και εδραζόμενα στα ακρόβαθρα μέσω ελαστομεταλλικών εφεδράνων. Ο φορέας μορφώθηκε σαν συμπαγής προεντεταμένη πλάκα πάχους d=1.20m. Στις θέσεις των μεσοβάθρων διαμορφώθηκαν ενισχύσεις μεταβλητού πάχους (από d=1.20m σε d=1.70m) για την παραλαβή των σημαντικών αρνητικών ροπών των στηρίξεων.