Το γραφείο μας εκπόνησε σε συνεργασία το γραφείο ΤΟ.Π.Π.Ο.Σ. – Μ. Βαρδουλάκης & Συνεργάτες ΕΠΕ την προκαταρτική επεξεργασία των τεχνικών του τμήματος Β’ Αλάγνι - Μάρθα από Χ.Θ. 14+250 έως Χ.Θ. 28+500 κατά 100% και του τμήματος Α’ Άγιος Σώζων – Αλάγνι από Χ.Θ. 0+000 έως Χ.Θ. 14+250 κατά 100% το άλλο γραφείο από το συνολικό έργο «Αγιος Σώζων – Μάρθα» του ΝΟΑΚ. Στην συνέχεια περιγράφονται μόνο οι μελέτες του τμήματος Β’ που εκπονήθηκαν από το γραφείο μας:
• Άνω Διάβασης Χουμερίου – Ζίντας ( Τεχνικό Τ4 ) Χ.Θ. 3+976,22 ενός ανοίγματος συνολικού μήκους 22.50 m (λοξό) και με εύρος κλάδου τα 12.00 m η οποία γεφυρώνει τον επαρχιακό δρόμο Χουμερίου – Ζίντας.
• Άνω Διάβασης Μουσούτας ( Τεχνικό Τ9 ) Χ.Θ. 7+047,80 ενός ανοίγματος συνολικού μήκους (λοξό ) 37.56 m και με εύρος κλάδου τα 10.00 m η οποία γεφυρώνει τον επαρχιακό δρόμο Μουσούτας.
• Άνω Διάβασης Μουσούτας ( Τεχνικό Τ10 ) Χ.Θ. 7+427,00 ενός ανοίγματος συνολικού μήκους (λοξό ) 42.95 m και με εύρος κλάδου τα 12.00 m η οποία γεφυρώνει τον επαρχιακό δρόμο προς νεκροταφείο.
• Γέφυρα Τ15 από την Χ.Θ. 12+087,10 έως την Χ.Θ. 12+112,10 ενός ανοίγματος συνολικού μήκους 25.00 m με και με εύρος κλάδου τα 14.50 m η οποία γεφυρώνει χείμαρρο αγνώστου ονομασίας με χρήση 5 προεντεταμένων δοκών ύψους 2.20 m.
• Γέφυρα Τ16 από την Χ.Θ. 12+697,00 έως την Χ.Θ. 12+733,00 ενός ανοίγματος συνολικού μήκους 36.00 m με και με εύρος κλάδου τα 14.50 m η οποία γεφυρώνει χείμαρρο αγνώστου ονομασίας με χρήση 5 προεντεταμένων δοκών ύψους 2.20 m.
• Γέφυρα Τ20 από την Χ.Θ. 16+779,60 έως την Χ.Θ. 16+864,00 δύο αμφιέρειστων ανοιγμάτων συνολικού μήκους 84.40 m ( 42.20 m το κάθε άνοιγμα ) με ένα μεσόβαθρο ύψους 7.60 m και με εύρος κλάδου τα 14.50 m η οποία γεφυρώνει τον χείμαρρο Μπαρίτη με χρήση 5 προεντεταμένων δοκών ύψους 2.20 m.