Το γραφείο μας εκπόνησε την προκαταρτική και την οριστική μελέτη των κάτω διαβάσεων Τ14 & Τ19 της σιδηροδρομικής γραμμής Βέροια – Νάουσα στις Χ.Θ. 13+098,89 και Χ.Θ. 319.09 της οδού Αγίου Γεωργίου αντίστοιχα. Η Κάτω Διάβαση Τ14 πρόκειται για τεχνικό που επιτρέπει τη διέλευση πάνω από υπάρχουσα σιδηροδρομική γραμμή στην Χ.Θ. 13+098.89 της αρτηρίας του οδικού άξονα Βέροια – Νάουσα (Α/Κ Νάουσας ). Το ορθό άνοιγμα μεταξύ των ακροβάθρων ανέρχεται σε 18,02m. Ο φορέας ης γέφυρας αποτελείται από ένα αμφιέρειστο άνοιγμα θεωρητικού μήκους κατά τον άξονα της οδού 25.00m και λοξότητα 50º.96´. Συντίθεται από 15 προκατασκευασμένες προεντεταμένες δοκούς Β35 h=1.50m και χυτή επί τόπου πλάκα (επί προπλάκων πάχους d=0.08m) τελικού πάχους d=0.28m. Το μήκος των δοκών είναι L=27.00m και η μεταξύ των απόσταση 1.75m. Η Κάτω Διάβαση Τ19 πρόκειται για τεχνικό που επιτρέπει τη διέλευση πάνω από υπάρχουσα σιδηροδρομική γραμμή στην Χ.Θ. 319.09 της οδού Αγίου Γεωργίου. Ο φορέας της γέφυρας αποτελείται από ένα αμφιέρειστο άνοιγμα θεωρητικού μήκους κατά τον άξονα της οδού 19.70m και λοξότητα 87º.34´. Συντίθεται από 6 προκατασκευασμένες προεντεταμένες δοκούς Β35 h=1.50m και χυτή επί τόπου πλάκα (επί προπλάκων πάχους d=0.08m) τελικού πάχους d=0.28m. Το μήκος των δοκών είναι L=21.50m και η μεταξύ των απόσταση 2.00m.