ΚΑΤΩ ΔΙΑΒΑΣΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ

ΕΡΓΟ:

ΚΑΤΩ ΔΙΑΒΑΣΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ

ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ:

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ

ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ / ΦΟΡΕΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗΣ:

ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.

ΣΤΑΔΙΑ ΜΕΛΕΤΗΣ:

ΟΡΙΣΤΙΚΗ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΝΑΘΕΣΗΣ:

13 Φεβρουαρίου 1998

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΕΡΑΙΩΣΗΣ:

25 Μαϊος 1999

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ:

4.034.028,00 €

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΡΓΟΥ:

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΟΥ:

Το γραφείο μας εκπόνησε την οριστική μελέτη της γέφυρας μεταξύ των Χ.Θ. 13+450,79 έως Χ.Θ. 13+538,5 της Εγνατίας Οδού και αποτελείται από δύο ανεξάρτητους κλάδους,γεφυρώνει την σιδηροδρομική γραμμή Κομοτηνής - Αλεξ/πολης ( και την μελλοντική γραμμή της ) καθώς και την υφιστάμενη Εθνική οδό Νο52 ( Αλεξ/πολης - Αβαντα ). Η γέφυρα αποτελείται από δύο ανεξάρτητους κλάδους, ένας για κάθε κατεύθυνση κυκλοφορίας. Το συνολικό εύρος κάθε κλάδου είναι 13.95 m. Ο δεξιός κλάδος εκτείνεται από την Χ.Θ.13+466,5 έως Χ.Θ.13+538,5 έχει συνολικό μήκος 72.00m (2 ανοίγματα των 36.00m ) , ενώ ο αριστερός κλάδος εκτείνεται από την Χ.Θ. 13+450,79 έως Χ.Θ. 13+522,79 και έχει συνολικό μήκος 72,00 m (2 ανοίγματα των 36.00m) . Kάθε κλάδος αποτελείται από προεντεταμένο συνεχή ( δύο ανοιγμάτων ) φορέα ανωδομής, μονοκύψελης κιβωτοειδούς διατομής από οπλισμένο σκυρόδεμα Β35,σταθερού ύψους 2.00 m,που εδράζεται στα ακρόβαθρα και στο μεσόβαθρο μέσω ελαστομεταλλικών εφεδράνων. Το μεσόβαθρο είναι κοίλο κυκλικό από σκυρόδεμα Β35 με εξωτερική διάμετρο 3.00 m και εσωτερική 1.80 m ( δηλ. πάχους 0.60 m ) με το πρώτο 1.50 m συμπαγές το οποίο φέρει τα ελαστομεταλλικά εφέδρανα πάνω στα οποία στηρίζεται ο φορέας της ανωδομής. Η θεμελίωση του γίνεται επί πασσαλοεσχάρας 6.00 m x 6.00 m x 2.50 m με 4 έγχυτους πασσάλους Φ120 μήκους 16.00 m από σκυρόδεμα Β25 σε απόσταση μεταξύ τους 3.60 m.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ: