TEXNIKO T1

ΕΡΓΟ:

ΤΕΧΝΙΚΟ Τ1 ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ΗΣΑΠ

ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ:

ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ / ΦΟΡΕΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗΣ:

ΗΣΑΠ Α.Ε.

ΣΤΑΔΙΑ ΜΕΛΕΤΗΣ:

ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΝΑΘΕΣΗΣ:

27 Σεπτεμβρίου 2006

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΕΡΑΙΩΣΗΣ:

27 Οκτωβρίου 2007

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ:

743.500,00 €

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΡΓΟΥ:

ΔΕΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΟΥ:

Το γραφείο μας εκπόνησε την οριστική μελέτη της Γέφυρας Τ1 που εξυπηρετεί την πρόσβαση των αυτοκινήτων από την οδό Καλλιμασιώτη στα κτίρια Α και Β της νέας επισκευαστικής βάσης του ΗΣΑΠ. Το συνολικό εύρος της γέφυρας (με τα στηθαία ασφαλείας) είναι 7,35 m Από το σημείο ένωσης με το κτίριο Α και μέχρι την ένωση με το κτίριο Β η γέφυρα διευρύνεται από 7,35μ σε 9.00 μ. Η γέφυρα αποτελείται από δύο στατικά ανεξάρτητες γέφυρες, οι οποίες διαχωρίζονται με αρμό. Το πρώτο τμήμα ανόδου στο κτίριο Α έχει μήκος 45,00 μ, από αρμό καταστρώματος σε αρμό, αποτελείται δε από 3 ανοίγματα 13,50 m + 15.50 m + 13.50 m . Το δεύτερο τμήμα ανόδου από το κτίριο Α στο κτίριο Β έχει μήκος 62,70 από αρμό σε αρμό που και αυτή συντίθεται από 3 ανοίγματα 14.35μ + 31.15 μ. +15.70μ. Η πρώτη γέφυρα αποτελείται από συνεχή πλάκα ( τριών ανοιγμάτων ), προβλέπεται από οπλισμένο σκυρόδεμα C 30/37, με σταθερό ύψος 0.70 m, το πλάτος στο κάτω πέλμα της είναι 4,35μ και με εκατέρωθεν προβόλους δημιουργείται το τελικό πλάτος του άνω πέλματος που φθάνει στα 6,85μ. Η δεύτερη γέφυρα αποτελείται από προεντεταμένη συνεχή πλάκα τριών ανοιγμάτων. Ο φορέας έχει σταθερό ύψος 1.20 m, προβλέπεται να κατασκευαστεί από σκυρόδεμα C 30/37 και εδράζεται στα μεσόβαθρα Μ3b, Μ4, Μ5.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ: